Jak objednávat zboží, obchodní podmínky

Postup při objednávání zboží

Klikněte u požadovaného produktu na tlačítko Koupit za ... Kč. Skript Vám oznámí, že přidává zboží k nákupu a ihned se Vám zboží objeví v košíku (v menu Váš nákup: ... Kč). Zde můžete i upravit množství, případně položku smazat, či smazat všechny položky objednávky (košíku).

Před odeslání objednávky si vyberte způsob dopravy, formu platby, vyplňte Vaše jméno, adresu a ostatní údaje vyžadované formulářem a klikněte na tlačítko  Odeslat objednávku . Skript se Vás ještě jednou zeptá, zda má objednávku odeslat, teprve v případě Vašeho souhlasu je odeslána. Za pár vteřin Vám dorazí potvrzení o přijetí Vaší objednávky na Vámi uvedenou e-mailovou adresu. Vaši objednávku obratem vyřídíme, v případě nejasností, nebo když nebudeme moci zakázku do tří dnů vyřídit, se Vám ozveme na Vámi udaný telefon či e-mail.

Ceny zboží jsou aktualizovány nepravidelně dle situace na trhu a jsou platné v okamžiku odeslání objednávky, pokud dojde po odeslání k jejich změnám, na Vaši objednávku to nemá vliv. Může se však ve vyjímečném případě stát, že u zboží, které nemáme na skladě a dodavetel je ve stejném čase doprodá, nebudeme schopni dodání realizovat. V takovém případě Vás budeme neprodleně s omluvou a případnou nabídkou náhrady podobným produktem informovat.

Zákon na Vaší straně

Prodejní podmínky se řídí platným občanským zákoníkem. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Toto neplatí pro zboží, u kterého byl porušen hygienický obal (např. u filtrační vložky). Při vrácení nepoužitého zboží v této lhůtě má zákazník právo na vrácení celé částky za vrácené zboží. Náklady, spojené s dopravou vraceného zboží zpět do e-shopu, hradí zákazník. Možnost vrácení zboží se netýká produktů, vyrobených na zakázku dle objednávky (např. krycí plachty, vyrobené na míru).

Záruka na výrobní vady je zákonem stanovena na 2 roky, není-li u produktu uvedena delší záruční doba. Vzhledem k problematickému dokazování příčny vzniku příp. trhlin ve stěně bazénu (výrobní vada či mechanické poškození) doporučujeme tyto netěsnosti oznámit neprodleně po jejich zjištění. V případě výrobní vady máte nárok na výměnu jinak nepoškozeného vadného dílu bazénu, vzhledem ke škodě na vodní náplni doporučujeme zvážit v takovém případě možnost dodání lepicí sady na opravu netěsnosti bazénu i pod vodou zdarma. O postupu při uplatňování reklamace bude zákazník informován po sdělení, jaké zboží a z jakého důvodu hodlá reklamovat, formou e-mailové zprávy, případně telefonicky.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin (do konce r. 2022 pozastaveno).